Pidähän avaimistani huolta, tirppanen

Minä olen niitä ihmisiä, joilla kosketus on tärkeää. olen siis mlkoinen hiplaaja, niin ihmisten, eläinten kuin esineidenkin kohdalla. Koittakaakin estää minua halaamasta. Tuokaa lähettyvilleni koira, niin nökötön tyytyväisenä sen vieressä käsi korvan taustaa rapsuttamassa. Siitä lähtien, kun Kodin Kuvalehti vaihtoi kannen materiaalia, on pakkomielteenäni ollut lehden käsiini saadessani. sivellä kannen silkkiseen sileää paperia. Kesäisin rakastan paljain jaloin kulkemista, jos se vain on mahdollista. Esimerkkejä on lukuisia.

Tämä kosketushimo vain tekee ostoksista toisinaan hankalaa, jos joku haaveilemani vaate tai esine onkin aivan väärän tuntuinen. Jotkin nettiostokset ovat suorastaan mahdottomia, koska en saa ensin hiplata tuotetta (olen laiska palauttamaan).

Niinpä minulla onkin kestänyt jonkin aikaaa ennenkuin sain tämän pikkuhaaveeni toteutumaan. Olen siis jo aikapäiviä sitten ihastunut Qualyn lintuavaimenperään, joka vahtii avaimia mukana ollessaan ja kotona pitää ne helposti saatavilla pesätönössään. Veljellä ja kälylläni on vastaava tuplaversio ja sen nähdessäni en ole saanut mokomaa tirppaa mielestäni. En vain millään voinut tilata omaani netistä, koska jostain syystä halusin päästä näkemään vaihtoehdot livenä ja mallailemaan hiukan värivaihtoehtoja ihan livenä. Mutta nyt vihdoinkin linnut lehahtivat eteeni Lapuan Kankureiden puodissa, aivan yllättäen. Mutta voi jestas, kun olikin vaikeaa päättää, halusinko mustan linnun valkoisessa talossa, vai valkoisen linnun mustassa talossa. Elämäni vaikein valinta!  Ainakin melkein.

Tähän päädyttiin. Lintu osaa muuten myös laulaa, sillä sen pyrstössä on pilli. Kätevä myös koiraihmisille. Tai merihäään joutuville. Tai lasten viihdytysteen.

Pohjanmaalla oli viime viikolal hiukan vetistä. Ei, tämä ei ole järvimaisema, vaan takana jossain puiden vieressä kulkee joen uoma ja etuala on normaalisti peltoa. Hupsista vain.


 

Paha parikin tykkää lähikosketuksesta, varsinkin koleana sadepäivänä. Paremman (eli tutun ihmisen) puutteessa käy kaverikin. Ilmeet kertoo, että nyt häiritään päiväunia aika härskisti.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 kommenttia:

  1. Ihanat koirulit♥
    Sama täällä tykkään halata ja kokosketella. Kaupassa mieheni ihmettelee miksi kaikkea pitää aina koskea..:)

    VastaaPoista
  2. Tosi ihana toi avainjuttu, olen kans katsellut tuollaista :)

    VastaaPoista